Heidi Otten werkte in verschillende marketingcommunicatiefuncties in het internationale bedrijfsleven. Zij ontwikkelde haar artistieke talent aan de Hogeschool voor de Kunsten in Arnhem, richting Grafisch Ontwerpen en volgde Masterclasses Strategisch merkenbeleid. In 2008 startte zij haar studio All Ott’s.
| | Profiel en visie
Om een bedrijf of instelling optimaal te positioneren zal zowel de interne als de externe communicatie eenduidig moeten zijn. Integrale vormgeving helpt om de boodschap goed uit te dragen en de identiteit van een organisatie neer te zetten. All Ott’s gelooft in de kracht van werken vanuit één merkconcept om te komen tot verschillende uitingsvormen die kunnen variëren van grafisch ontwerp, digitale media tot interieurontwerp.
Vragen als ‘Waar staat uw organisatie voor?’, 'Wat is de merkpersoonlijkheid?' en 'Wat is de merkbeleving van de te bereiken doelgroep?' ziet All Ott's als vertrekpunt van elk creatief proces. In nauw overleg met de opdrachtgever en luisterend naar zijn (kennis en) visie, voelt Heidi Otten goed aan wat de uitstraling van het merkconcept moet worden. Welk beeld, welke vormgeving draagt bij aan een juiste positionering? Bij het formuleren van de denkrichtingen benut Heidi Otten haar commerciële achtergrond. Met een duidelijke argumentatie weet zij haar ontwerpideeën toe te lichten. Vervolgens is het haar kunst en kunde om de woorden en beelden om te zetten in een krachtig ontwerpconcept.
Indien nodig of gewenst maakt All Ott’s gebruik van de input van professionals, zoals architecten, interieurbouwers, tekstschrijvers en programmeurs.
Haar ontwerpstijl is te omschrijven als elegant, creatief, functioneel, met oog voor detail. Heidi Otten heeft inmiddels bewezen dat zij in het brede spectrum van de vormgeving haar mannetje staat; online en offline, zowel grafisch als op het gebied van ruimtelijke vormgeving. Opdrachtgevers uit het bedrijfsleven, de culturele sector en de (semi)overheid behoren tot haar klantenkring.
Linkedin profiel
|
|